Alla inlägg under juni 2013

Av Jessica Andersson - 28 juni 2013 06:45

Hej allihopa! Vad kan man börja skriva i en blogg?!! Har aldrig gjort det här förut....men nån gång ska va den första:-)


Kanske berätta lite om mig själv helt enkelt.


Jag heter Jessica och är 32 år. Bor i Sollentuna sedan typ 10 år tillbaka. Sollentuna är verkligen toppen. Kanske inte just ökända Malmvägen där jag bort:-)....men man ska väl inte klaga....


jag har sambo och tre barn. En dotter på 10 år och två söner på 5 respektive 6 år. Man har hunnit med mycket helt enkelt. Jo man får ju inte glömma mina bonusdöttrar på 20 respektive 19....

Jag har varit tillsammans med min sambo i 14 år tror jag det blir nu... det har ju inte varit att gå på rosor direkt. Vi har haft problem som alla andra. Mer eller mindre.....kanske MER.... men den historien kommer jag inte gå in på nu.
Man kan bara säga att jag har varit med om mycket sedan jag blev vuxen. Man har fått mycket erfarenhet av saker man kan tycka att man varit för ung för. Jag kan ju låtsas att man nästan känner sig lite gammal och vis...ha ha...nejdå...


I den här bloggen kommer jag skriva lite om allt möjligt men just nu ligger fokuset på min älskade mamma som är 61  år och döende i bukspottkörtelcancer....    



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

musik


Ovido - Quiz & Flashcards